poniedziałek, 6 stycznia 2014

Postanowiłam zacząć Projekt365. Jedno zdjęcie na dzień przez cały rok. Pomyślałam o tym nieco późno, bo już 6 stycznia, ale postaram się nadrobić te kilka dni. Po co w ogóle chcę zacząć? W zeszłym roku przeglądałam kilka tego typu blogów i stwierdziłam, że to całkiem fajny pomysł. Wtedy niestety było o wiele za późno na zaczęcie takiego projektu, dowiedziałam się o tym dopiero na wiosnę, a 6 dni to przecież nie tak dużo ;) Ten projekt ma mnie też motywować do robienia zdjęć. Widzę sporą różnicę między zdjęciami które robiłam dwa lata temu, a które robię teraz. Może jak będę miała wiekszą motywację i zacznę robić to częściej to będzie jeszcze lepiej. Liczę na to... Chcę przy okazji podzielić się tym co robię z innymi, wysłuchać krytyki i dobrych rad. Tyle mam do powiedzenia na sam początek.


Dziękuję Ev za pomoc w wymyślaniu adresu bloga.  Wszystko pozajmowane... :(

Pierwsze zdjęcie 01/01

''Zima w Limerick, 2011. Krótki spacer po osiedlu, mała manipulacja w photoshopie, nagłe natchnienie. Zdjęcie ma już 3 lata, ale i tak je lubię. Niewiele z moich starych zdjęć nadal mi się podoba, ale to ma w sobie coś, co sprawia, że lubię czasem do niego wracać. Niestety mała rozdzielczość, bo skopiowane ze starego photobloga. Oryginał zginął gdzieś w laptopie, który dawno już odpoczywa na emeryturze''






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz